Tuesday, April 1, 2008



بسم الرحمن الرحيم


--------------------


ازيكم يا جماعة معلش انا اتاخرت عليكو علشان الفترة اللي فاتت كنت مشغولة


عموما انا كويسة


انا انهاردة انتهزت فرصة اني اتكلم عن الفنان الراحل اللي عمرنا ما هننساه ابدا وانا واثقة ومتاكده ان مافيش حد في مصر ولا الوطن العربي بيكرهوا


هو العندليب الاسمر عبد الحليم حافظ


اد ايه يا جماعة الفنان ده محبوب اوي سبحان الله لما البني ادم لما يدي شيء الناس تحبه


والفنان ده ادانا فن كتيييييييير حلو


انا بجد مش عارفة اعبر عن اللي جوايا ليه


لان انا بحبه اوي وعندي كل اغانيه


ولما بسمع صوته اد ايه بقول برافو علي اللي سماه العندليب واللي سماه الاسم ده ماغلطش


لانه لقب بجد يستحقه


سبحان الله ربنا بيدي لكل منا موهبه بس ياريت كل واحد فينا يقدر الموهبة دي


ويشكر ربنا انه تميرز بيها عن اي حد تاني


سواء في صوته في رسمه في في شعره في خطبه في كل لون من الوان المواهب


انا انهاردة حبيت الفت نظركوا وافكركو بذكري الفنان الرائع ده


واديله هدية من عندي هو الدعوة ليه ولكل الاموات بالرحمة والمغفرة


وكمان اقدملكو بعض صور ليه وفيديوهات نادرة ليه


بس الفيديوهات دي منها اثناء مضايقو الجمهور ليه


والتاني اثناء صلحه مع فريد الاطرش


انا قولت ابدأ بموضوع فني حلو ويارب يعجبكو وانشاء الله هبقي ادملكوا مواضيع متنوعة هتعجبكوا





1 comment:

3aziz 3eni said...

ربما جئت متاخرا ولكن وجدت نفسى اول المعلقين
اشاركك محبة هذا الفنان الجميل الذكى ارجو ان لا تنقطعى عن المدونة فستجدينها بوابة رائعة على عالم جميل

تحياتى